[ubuntu-dk] Hygge øl i København i forbindelse med Drupal-conf

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Tir Aug 24 10:04:50 BST 2010

Hej alle

(Hvis du ikke er i Københavns-området tirsdag eller onsdag aften, så
spring lystigt videre til næste mail.)

Jeg har snakket lidt med Rubén fra Norge, som kommer til København i
forbindelse med Drupal Con Cph i denne uge, og vi har aftalt at gå ud
og få en øl eller to tirsdag og onsdag.

Vi mødes begge dage kl. 20 på klaptræet
http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/cafe-klaptraeet

Det er tænkt som uformel hygge aften, hvor alle med interesse i Fri
Software, Ubuntu eller Drupal kan kigge forbi. Det kan være Rubén får
hevet nogle andre deltagere fra konferencen med, og jeg lovede at jeg
ville forsøge at hive nogle af de 'lokale' Ubuntu folk med. Så det er
hvad jeg prøver nu.
Så kom frisk i aften og/eller i morgen aften, hvis du har tid og lyst!

Hvis du kommer senere på aftenen, så send evt. lige en sms, for at
tjekke om vi stadig er ude, og om vi stadig er på Klaptræet, eller om
vi er smuttet et andet sted hen. Mit mobil nr. er: (+45) 51946954

Mvh.
Søren