[ubuntu-dk] Erhvervskonference 10.04

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Man Apr 26 19:38:57 BST 2010

On Mon, 2010-04-26 at 20:30 +0200, Martin Pihl wrote:
> Hej alle
>

> Som i ved var planen jo, at vi i forbindelse med 10.04 og Live! skulle
> holde en erhvervsdag med foredrag og stande for erhvervslivet og det
> offentlige.
>

> Her godt en måned før, har vi (mig og OSL) vurderet situationen, og
> synes dagen er lidt for risikofyldt til, at vi bør afholde den i denne
> omgang. Der er ganske enkelt for mange faktorer, som gør at vi
> risikerer at stå med at halvfyldt lokale og for få mennesker, samt at
> vi ikke har fået de sponsorer og foredragsholdere på plads nu, som vi
> [...]

Hej Liste

Det er godt nok ærgeligt hvis vores hovedarrangement omkring release
skal falde fra hinanden denne gang, især så kort tid før release, og
især set i den sammenhæng at der er tale om et LTS. Jeg er dog helt enig
i at hvis vi ikke kan gøre det ordentligt, skal vi ikke gøre det
overhovedet. Hvis vi skal holde et erhvervsrettet arrangement skal det
gå godt allerede første gang, for det er ikke sikkert vi får en chance
til hvis det kikser.
Hvis det formodes at et sådan arrangement ikke vil blive en succes i
denne omgang mener jeg også at det er det eneste rigtige at flytte det.

Skal vi holde noget alternativt, og kan vi nå at få stablet andet på
benene i tide? Release er som bekendt d. 29. og vores CD'er ankommer
indenfor 14 dage. Nogen idéer eller forslag?

Jesper Jarlskov