[ubuntu-dk] Brochure?

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Søn Sep 20 12:20:59 BST 2009

Hej Mads (og andre)

On Thu, Sep 17, 2009 at 10:41 PM, Mads Rosendahl <madsrh at gmail.com> wrote:
> Hej
> Jeg tænkte på om der, i forbindelse med arrangementet d. 14. nov i
> Bruun's Galleri, ville være brug for en slags "Hvad er Ubuntu"
> brochure? Der findes nemlig en engelsk version som vi kan låne
> (http://dl.getdropbox.com/u/175241/UbuntuLeaflet.pdf)

Jeg syntes den er et rigtigt godt udgangspunkt. Det jeg savner lidt er
information om hvor man kan finde hjælp (på dansk) til den CD som vi
har stukket personen i hånden sammen med info flyeren. Men jeg syntes
den er en rigtig god introduktion og et godt udgangspunkt. Så skal den
engelske tekst bare lige oversættes og der skal tilføjes lidt specifik
dansk info...

> Kudos til Søren for den seje wiki side

Mange tak :)

> (https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/Arrangementer/KarmicReleaseParty).
> Aldrig har planlægningen været *SÅ* overskuelig - super checket.
>

> Mvh.
> Mads Rosendahl (MadsRH)
>
> Blog: http://AnotherUbuntu.Blogspot.com
> Portfolio: www.behance.net/MadsRH123