[ubuntu-dk] Kommer IKKE til Live! i Århus :(

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Ons Okt 21 10:46:20 BST 2009

Hej Folkens

Selvom jeg tidligere har tilkendegivet at jeg ville være til stede i
Århus (havde endda skaffet mig selv både overnatning samt
fredagsunderholdning), så må jeg desværre nu meddele at jeg ikke kan
være med alligevel :(

Jeg er i den situation at jeg er kommet til at dobbeltbooke; jeg har
en kammerat der er på orlog fra sit virke i Afghanistan, og jeg vil
vælge at prioritere at rejse til Bornholm og se ham istedet - man ved
jo aldrig hvornår han bliver ramt af en vejsidebombe eller lignende
(overdramatisering fremmer forståelsen, som I ved). Håber at I
forstår.

Derfor kan jeg stadig godt hjælpe til med forberedelserne i den
begrænsede tid jeg har. Jeg vil prøve at få mig et overblik over hvad
jeg har tid og mulighed for at bidrage med.

mvh
Niels