[ubuntu-dk] bug på wikien

Michael Jensen eee at soundpartner.dk
Søn Okt 18 21:31:58 BST 2009

å fik jeg da lige fundet en bug på vores wiki...

der har i lange perioder været snak om at man endelig ikke skulle logge
ud af wikien fordi så kan man ikke komme ind igen, og ganske rigtigt.
jeg kunne fra denne side
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/M%C3%B8der/IRCM%C3%B8de45 som Søren
lige har postet et link til ikke logge in d på wikien og derfor ikke
skrive komentare eller ændringer til siden (ikke at dette var meningen i
denne omgang dog)
med andre ord så var jeg afskåret fra at logge ind.
men så prøvede jeg https://wiki.ubuntu.com/Home og her kunne jeg fint
logge ind, og når først inde kunne jeg også fint gå til den føromtalte
side og ændre hvad jeg lyster da jeg nu er logget ind.

fejlen opstår som jeg lige kan gennemskue det når der er æøå på vores
sider/i titlen af siden for så kommer vi ud over de første 127 "normale"
tegn i tegnsættet og dette kan wiki-systemet ikke rigtig forholde sig
til