[ubuntu-dk] Brochure?

Kim Ludvigsen kim at kimludvigsen.dk
Man Okt 12 15:38:53 BST 2009

Daniel Skov Klejnstrup skrev:
> Initiativet med et hæfte er fint, men det er da lidt kedeligt at du
> vil have penge for det.

Hjælpeguiden på hjemmesiden er helt gratis at bruge. Pdf-udgaven er en
ekstra service til dem, der vil betale for en nemmere udskrift eller en
mere bogagtig oplevelse.

Hvis du ikke bryder dig om, at nogen har en (i dette tilfælde meget
lille) indtægt på et open source projekt, så vil jeg anbefale, at du
skriver til Canonical og anbefaler dem at lukke deres shop og at de
ophører med at sælge support.
> Derimod burde Ubuntu Danmark få udarbejdet noget lignende, som så
> selvfølgelig må bruges frit.

Det tog mig knap tre måneder at lave guiden - som altså er helt gratis
at bruge - og yderligere et par uger at lave den som et pdf-hæfte. Hvis
du har lyst til at lave noget tilsvarende, står det dig helt frit.

--
Mvh. Kim Ludvigsen