[ubuntu-dk] Reklamer på det nye forum

Michael Jensen eee at soundpartner.dk
Fre Okt 9 10:20:21 BST 2009

k... jeg syntes fint at vi kan have reklamer... sådan som reklamerne
var på forum før irriterede de absolut ikke mig, og som det er pt med en
indtægt  på ca 4000 om året der vil de 1000 kroner eller hvormeget det
nu kunne blive til absolut spytte i kassen (en forøgelse af intægter på
25%)
disse penge kan jo dække for hosting og adwords som før, men også fint
bruges i foreningens arbejde med spredning af ubuntu samt ordet om
ubuntu

hilsen michael