[ubuntu-dk] Hvad er der blevet af vores community?

Michael Jensen eee at soundpartner.dk
Ons Okt 7 22:07:28 BST 2009

a... Jeg får reelt ofte 2 mails når jeg har svaret selv (og også den
nedenstående)
faktisk kan jeg se følgende:
                               Fra:
Niels Kjøller Hansen
<niels.k.h at gmail.com>
                               Til:
Henning Wangerin
<080215 at henning.wangerin.dk>
                                Cc:
eee at soundpartner.dk, Dansk
mailingliste til det danske Ubuntu
LocoTeam til diskussion/koordination
af aktiviteter
<ubuntu-dk at lists.ubuntu.com>, Mads
Chr. Olesen <shiyee at shiyee.dk>

så mit bud er at henning, mads og jeg modtager den 2 gange.

Nogle spamfiltre de kigger også efter duplikates og smidder disse ud.
det gør blandtandet gmail. så modtager du samme mail flere gange ser du
kun den første.

Når jeg husker det så trykker jeg svar til alle, og editerer så således
den kun sendes til listen, men lige så ofte så glemmer jeg det og kommer
til kun at besvare afsenderen, og m"så når jeg opdager det sende mailen
igen til listen.

michael