[ubuntu-dk] Hvad er der blevet af vores community?

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Søn Okt 4 23:29:04 BST 2009

søn, 04 10 2009 kl. 23:48 +0200, skrev Michael Jensen:
> Når jeg ser i hedderen så ser det således ud på vores maillliste:

> På de maillister der virker som jeg mener det burde der ser det således
> ud (taget fra en anden liste)
>
>                                Fra:
> mogens <mogens at vores.mail.org>
>                                Til:
> personale at vores.mail.org
>                               Emne:
> [personale] vagter i næste uge
>
> med andre ord så mangler der reply-to feltet som bare skal sættes til
> selve maillisten

Teknisk set er det ikke svært at lave. Man kan vælge det ved hjælp af
tre muligheder, så vidt jeg husker fra min svundne tid som liste-admin.

Spørgsmålet er om det er det vi vil? Det er ikke for at være kontrær,
men så svært er det vel for pokker heller ikke at trykke "Svar til alle"
- og det kunne jo være at man en gang imellem gerne ville sende et
privat svar?

Er det reelt sådan at man får to svar når der trykkes "Svar til alle"?
Jeg får aldrig to svar, og har egentligt undret mig hvorfor ikke, men er
blevet enig med mig selv om at Mailman håndterer dette intelligent. Det
kan du jo så passende svare på, Michael - dog kun én gang ;)

Jeg er egentligt græsk-katolsk, og vil ikke modsætte mig en ændring, men
jeg mener at den nuværende måde er den 'rigtige'. Men som Mads siger, så
er det for mange et spørgsmål om religion.

mvh
Niels