[ubuntu-dk] live 10.04

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Man Nov 30 21:47:39 GMT 2009

man, 30 11 2009 kl. 21:28 +0100, skrev Anders Jenbo:
> Men jeg vil sige at tonen også har været meget skrap når der er blevet
> svaret igen mod Michael, det virkede også som om ind holdet af hans
> tekst blev set i det værst mulige lys, det syntes jeg nemt kommer til
> at ske når der kommunikeres i tekst, så mon ikke alle skulle slå koldt
> vand i blodet.
>
> Mvh Anders

Her må jeg hellere stå frem med en undskyldning. Jeg har i den grad
været en af de første til at svare mindre pænt tilbage til Michael. Det
bygger dog på en erfaring, der siger at det ikke hjælper at være
inkluderende og rummelig over for ham. Men uanset, så giver det en
dårlig tone på listen, og det vil jeg hermed gerne undskylde for.

Og lad os så komme videre med at få stablet en fed Live! på benene!

mvh
Niels