[ubuntu-dk] live 10.04

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Man Nov 30 20:28:39 GMT 2009

Jeg har kun mÞdt jer en gang og er helt ny pÄ maling listen, sÄ jeg vil helst ikke ses som at vÊre nogen' skulder klapper m.m.

Jeg syndes idéen med en firma rettet dag lyder om en god ide (isÊr ved et LTS som fÞr nÊvnt), her tror jeg det ville vÊre en god ide at vi gÄr sammen med nogle biz typer, isÊr nÄr det gÊlder at fÄ spredt budskabet ud gendem de rigtige kanaler. SÄ her er det jo heldigt at Martin er et aktivt medlem som kan hjÊlpe lidt til i den retning.
Jeg ser ikke noget problem i det forslÄet arrangement. SÄ lÊnge vi ikke bliver bed om at komme ud og installere Ubuntu pÄ 700 maskiner ok introducere det til de ansatte hos Martins nye kunde :)
Men jeg vil sige at tonen ogsÄ har vÊret meget skrap nÄr der er blevet svaret igen mod Michael, det virkede ogsÄ som om ind holdet af hans tekst blev set i det vÊrst mulige lys, det syntes jeg nemt kommer til at ske nÄr der kommunikeres i tekst, sÄ mon ikke alle skulle slÄ koldt vand i blodet.

Mvh Anders
En HTML-vedhĂŠftning blev fjernet...