[ubuntu-dk] live 10.04

Gry Skaarup snigepige at yahoo.com
Man Nov 30 10:47:45 GMT 2009

Michael Jensen skrev:
> ikke uventet så står martins helte sammen.
>
> min beslutning er truffet, og konsekvensen er taget...
>
> -i må have et godt live alle sammen-

Jamen... hvis folk er enige, er det vel bare et udtryk for netop det, at de er enige? Ikke andet? Jeg forstår slet ikke... For mig ser det sådan ud, at de folk der har lyst til at svare på tråden har meget lignende meninger, alle andre har ikke haft lyst til at blande sig i tråden, bortset fra dig, og jeg synes egentlig at folk taler ok pænt til dig. Så længe de der er uenige ikke blander sig i hvordan Live! skal afholdes, jamen så er det jo lidt svært at gøre noget ved at ændre det i deres retning, hvis vi skal holde os til alm demokratiske regler...

En HTML-vedhæftning blev fjernet...