[ubuntu-dk] live 10.04

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Søn Nov 29 15:24:46 GMT 2009

søn, 29 11 2009 kl. 15:42 +0100, skrev Michael Jensen:
> ov hov... lad os lige slå fast at jeg som sådan ikke er imod ideen. jeg
> var ågså i århus hvor det blev luftet lig efter sidste rp, og tilbød at
> knokle igennem for arrangementet. jeg syntes bare at den skal udvides en
> smule!!!
>
> michael

Jeg synes at din idé med at udvide det til at være en hel weekend er
rigtigt god. Det der gør dig til et "dumt svin" er at du i stedet for at
bruge tid på at fortælle om hvorfor du gerne vil ud til hr. og fru
Jensen i et center, vælger at bruge tid på at 1) bashe foreningens
seriøsitet ift. virksomheder og 2) beskylder en af communitiets bedste
bidragsydere for kun at ville mele sin egen pose. Det er virkeligt
dårlig stil.

Vær dog for pokker lidt positiv!

(og for at kanalisere ahf, så sørg for at lade være med at top-poste -
det gælder også Martin.)

mvh
Niels