[ubuntu-dk] Ubuntu 9.10

Leg leg at besked.com
Ons Nov 11 13:55:18 GMT 2009

Hej alle, jeg må være ekspert i at få Unbuntu til at gå i sort. Igen i
version 9.10 er det lykkedes. -
Jeg undre mig hver gang der kommen er ny release samme problemer med at
Ubuntu går ned og hvor der pludselig ikke er mulighed for at genskabe  OS.
Jeg havde grundliggende en 8.10 installation som blev udateret til 9.04 som
fungerede fornuftigt og til sidst en updatering til 9.10 der stort set kun
virkede i installationsøjeblikket, ved genstart går OS ned uden mulighed for
recover. derudover erfarede jeg at os bliver stadig langsommere og meget
langsommere end Win 7, hvilket jeg finder ærgerligt.
Jeg håbede at Ubuntu kunne give MS et ordentligt modspil således at brugere
reelt havde denne færdigsyede mulighed for at få et OS der betød, at man
ikke stadig behøver at bevæge sig i Microsofts blindgyde.
I mine øjne mangler Ubuntu stadig at kunne tage magten over hardwaren, og
kontrollere processerne bedre end Win.
Undskyld - undskyld - undskyld og atter........  -----men Linux behøver at
træde ud af "nørdtågerne", hvis det skal blive mere end en parentes i IT
historien.
Så lav da en ordentligt, effektivt ubuntuprogram der kan køre Windows
applikationerne i en overgangsperiode indtil udviklere får øjnene op for
mulighederne i Linux åbne computerverden.

Blot en lille kommentar fra virkeligheden og en knap nok nørd

De bedste hilsner og håbet om at Linux - Ubuntu lykkes

E Lars
PS øjeblikket kører jeg 8.10 fra CD det fungerer fint.
Navn       : ikke tilgængelig
Type       : image/jpeg
Størrelse  : 1458 bytes
Beskrivelse: ikke tilgængelig