[ubuntu-dk] IRC møde i morgen - torsdag d. 5. november - kl. 19

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Ons Nov 4 21:31:31 GMT 2009

Hej alle.

Uden at skulle gå mere ind i den anden tråd der kører på mail listen
vil jeg gerne invitere til et hurtigt IRC møde om Ubuntu Live! i Århus
i morgen torsdag kl. 19 i #ubuntu-dk-moede.

Det bliver et praktisk orienteret møde. Ikke noget rod med godkendelse
af referater osv. Bare benhårdt på med at få fundet ud af hvad vi gør
med de sidste arbejdsopgaver til Live! (der er en del).

Jeg vil foreslå at vi tager udgangspunkt i listen her:
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/Arrangementer/KarmicReleaseParty#To%20DO

Hvis der er andre opgaver vi mangler, så skriv dem endelig på. Hvis
der er noget du har lyst til at være med til at få styr på, så skriv
dig på wiki siden, skriv et svar til denne mail og / eller mød op i
morgen. Alle kan være med og alle er velkomne!

Vi ses i morgen.

Mvh.
Søren