[ubuntu-dk] IRC mødet på søndag d. 1. november

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Ons Nov 4 15:15:03 GMT 2009

2009/11/4 Michael Jensen <eee at soundpartner.dk>:
> jeg kunne give dig mange alterrnativer.

Men det gjorde du ikke. Jeg skrev i min mail at hvis jeg ikke hørte
nogle konkrete alternativer indenfor 2 dage (tror jeg det var) så
ville jeg købe de to diske. Der kom intet svar - fra dig eller andre.
Hvis du mener en anden løsning end den vi fandt var den rette, så må
det også være dig der går ud og får et konkret tilbud. Det gjorde du
ikke.

> [...]
> kostede...
>
> og ja det er bare et fancy klapbord.
>
> jeg vil derfor foreslå at bestyrelsen trækker sig fra sin post. i var
> mere eller mindre alle sammen ude og tale for at noget sådant ikke måtte
> ske og at bestyrelsen bare var en juridisk fornødenhed samt at møderne
> absolut var højeste instans og nu har i ødslet ca 3/4 af foreningens
> økonomi væk på et fancy klapbord.
>
> jeg foreslår en extraordinær generalforsamling hvor medlemmerne af
> foreningen kan komentere på dette og hvor bestyrelsesvalg og valg af

Jeg skal ikke kunne tale for resten af bestyrelsen, men jeg har ingen
planer om at trække mig pga. dette. Hvis du mener der skal indkaldes
til ekstraordinær generalforsamling, så er det selvfølgelig din ret.
Jeg har ikke lige styr på formalia ifølge vedtægterne som jeg sidder
her til hvad der skal til - men hvis det er dig der ønsker en
ekstraordinær generalforsamling, så overlader jeg det til dig at gå
igennem vedtægterne og finde ud af det.

> jeg siger ikke at i ikke må stille op på ny til disse poster, men at jeg
> syntes at alle skal være valgbare.
>
> detsværre er foreningens nuværende vedtægter for vage, men ellers kunne
> jeg have overvejet en politianmeldelse for misbrug af positionen...
>
> unnder alle omstendigheder vil jeg anbefale at klapbordet bliver leveret
> tilbage og at man får pengene retur

Indtil videre er det kun dig der har kritiseret indkøbet, og
bestyrelsen har bakket op om indkøbet. Så før der melder sig flere med
kritik vil jeg ikke foretage mig noget.

> michael

Mvh.
Søren