[ubuntu-dk] For sen betaling af kontingent

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Fre Maj 8 09:43:07 BST 2009

Hurtig info:
De to overførsler er ankommet på foreningens konto nu. Selvom det er
en bank helligdag bliver der altså stadig overfør penge mellem
bankerne. Så det konkrete problem med de to behøver vi ikke tænke mere
over.

Når vi så kommer ud på den anden side af generalforsamlingen kunne det
måske være en ide at få præciseret vedtægterne, som Carsten foreslår.
Der har vist efterhånden i debatten også været en del forslag som vil
kræve en vedtægtsændring. Det håber jeg bliver samlet op på efter
generalforsamlingen.

Mvh.
Søren