[ubuntu-dk] ubuntu-dk-vip

Soren Hansen soren at ubuntu.com
Tor Maj 7 09:44:51 BST 2009

On Thu, May 07, 2009 at 08:54:34AM +0200, Søren Bredlund Caspersen wrote:
> https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-dk/2008-November/001136.html
> ubuntu-dk-vip gruppen kan altså, ifølge referatet fra IRC møde nr. 22,
> godt nedlægges / slettes.
>
> Hvis jeg får tid senere i dag skal jeg gerne forsøge at rydde lidt op
> i de wiki sider du henviser til.

Super. Den eneste ting, jeg lige kunne komme i tanker om, der måske
henviste til det var mail-forwarding-dimsen, men jeg har lige checket og
den bruger 'ubuntu-dk'-gruppen, så alt er vel. Jeg nedlægger den på
launchpad, så.

--
Soren Hansen                 |
Lead Virtualisation Engineer | Ubuntu Server Team