[ubuntu-dk] Kommende generalforsamling, samt foreningens fremtid

Michael Jensen eee at soundpartner.dk
Ons Maj 6 21:37:03 BST 2009

ons, 06 05 2009 kl. 17:50 +0200, skrev Jesper Jarlskov:

> Vi er stadig et LoCo team, og vi har nogle forpligtelser i forhold til
> dette. Det er under alle omstændigheder bestyrelsens opgave at sørge for
> at CoC overholdes, samt de aftaler vi har med Canonical i forbindelse
> med oprettelse af foreningen.
> Hvis vi skal underskrive en underskriftindsamling som den nævnte, har vi
> en LoCo-kontakt i bestyrelsen der er forpligtet til at indhente
> tilladelse fra Ubuntus community council. Kontakt til
> Canonical/Community council er ikke noget der kan overrules af
> IRC-møderne, men kan kun ske ved en vedtægtsændring, der kræver en
> [...]
nej men jeg kunne sagtens se situationen hvor nævnte loco-kontakt ikke
er til stede og hvor det så blev vedtaget at underskrive, og hvor denne
person som brændte mest for projektet var denne der fik denne opgave, og
straks udførte denne, og så er det pludseligt for sent.
Var det ikke for eitreac så kunne denne situation meget hurtigt blive en
realitet ved sidste møde!

hilsen mihael