[ubuntu-dk] Møde søndag d. 5. april

Mads Chr. Olesen shiyee at shiyee.dk
Søn Mar 29 13:29:48 BST 2009

søn, 29 03 2009 kl. 14:08 +0200, skrev Søren Bredlund Caspersen:
> Der er under en måned til Ubuntu Live! løber af stablen og der er en
> del ting vi skal tage stilling til... kom med til mødet om en uge og
> giv din mening til kende og vær med til at finde på de gode løsninger.
>
> (Jeg er ikke sikker på at når mødet, men glæder mig til at læse
> referatet hvis jeg ikke når frem)

Jeg kommer også til mødet, men når det ikke til kl. 16.

Jeg ville have tilføjet lidt info til wiki'en, men kan ikke logge ind
p.t.

Ang. mad:
Jeg tror der er mulighed for nogle sandwiches fra kantinen, men synes
egentlig hellere vi skal bestille pizzaer. Kantinen har lukket på dagen,
medmindre vi betaler for at holde den åbent (ukendt beløb).

Ang. økonomi:
Vi skal muligvis betale for betjent-dækning (så døre, etc. er låst op),
jeg er stadig igang med at finde ud af hvad det vil koste.

Ang. hygge bagefter:
Det vil være muligt at købe sodavand, juice, øl (flere varianter), til
overkommelige priser under hele arrangementet

Til mødet:
Det ville være super hvis vi kunne få programmet mejslet i sten, så vi
kan få lavet plakater (var der nogen frivillige?) og sat dem op.
Jeg vil foreslå vi printer selv den her gang.

--
Mads Chr. Olesen <shiyee at shiyee.dk>
shiyee.dk