[ubuntu-dk] Fwd: Team Information Request

Christoffer Buchholz christoffer.buchholz at gmail.com
Man Mar 16 13:48:46 GMT 2009

En opsummering, med nogen bundsolide argumenter i baghånden, må så være at
ubuntudanmark.dk er vores mainside, og er den der skal skrives på som vores
LoCo side, SBC, og i fremtiden (når den nye side kommer op), så må
ubuntu-dk.org redirecte dertil.
Det kan selvfølgelig tages op til diskussion senere, hvis folk er uenige.

--
Chris Buchholz
http://www.chrisbuchholz.com/