[ubuntu-dk] Søndagsmøde 1/3 2009

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Søn Mar 1 15:08:21 GMT 2009

Hej liste

Rimelig sent ude, men alligevel mener jeg det er på plads at udsende en
mail.
Vores "Regler for dagsorden" siger:

*"6.* Dagen før mødet checkes dagsorden. Er der ingen punkter tilføjet
aflyses mødet. Dette meldes ud på mailinglisten og forummet. "

Der er desværre ingen (heller ikke mig selv) der har husket at checke
dagsordenen igår, derfor denne sene udmelding, men da dagsorden
(https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/M%C3%B8der/IRCM%C3%B8de30) ved
mødestart endnu ikke indeholder nogle punkt, er mødet d. 1/3 2009 kl 16
officielt aflyst. Næste møde vil foregå onsdag d. 18/3 2009 kl 19.
Mødedagsordenen vil være at finde på
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/M%C3%B8der/IRCM%C3%B8de31 når den
bliver oprettet, men da jeg af en eller anden grund ikke kan logge ind
på wiki'en pt. har jeg ikke selv gjort det, men som altid er alle
velkomne til at tilføje punkter til dagsordenen jf. de vedtagne
retningslinjer https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/M%C3%B8der/Retningslinjer

Jesper Jarlskov