[ubuntu-dk] Hjælp til indlæg om licenser

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Tir Jun 30 22:04:38 BST 2009

Hej Ubuntu-folk

Jeg sidder her i min lejr på Roskilde, hvor jeg nyder stemningen og
lige har købt mig en ramme kolde øl som jeg vil nyde i løbet af
natten.

Men jeg kom desværre i tanke om at jeg har glemt at lave det indlæg på
Forum, der blev snakket om på sidste møde.

Jeg nåede dog at lave to blog-indlæg hvor jeg skitserer min tankerække
og kommer med en løsning. Jeg tænkte derfor om nogen kunne have lyst
til at lave et indlæg under "vigtige beskeder" udfra min blog - evt
bare et par linjer om hvad det går ud på og links til de to indlæg.

Bloggen er at finde på http://kjoller.eu/

Håber at nogen vil hjælpe mig.

Mvh
Niels