[ubuntu-dk] Arbejdsgruppe til Ubuntu Live!-oplæg

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Man Jun 22 15:50:44 BST 2009

Argh!

Jeg er desværre fanget inde på mit arbejde med en deadline, så jeg kan
desværre ikke komme. Jeg håber at I finder på noget godt. Jeg håber
derudover også at se andre end Christoffer og Michael være med til det
- ikke at Christoffer og Michael ikke er kompetente, men der er altså
brug for at mere end to mennesker trækker læsset - også her i
opstartsfasen.

mvh
Niels