[ubuntu-dk] Guides på forum / wiki

Sakse Dalum don.s at yodanism.org
Fre Jun 12 11:51:49 BST 2009

Mig bekendt, vil der ikke komme mere debat end der er på nuværende
tidspunkt, med det nuværende system.

Men måske man skulle lave nogle klare retningslinjer/en skabelon for
hvordan guides skal bygges op, med "Grafisk løsning" og "terminal
løsning" på samme side, så dem der er til det ene kan skrive den ene
type guide, og dem der er til det andet kan skrive den anden type guide,
uden at man kommer ud i diskussion om hvorvidt den ene løsning er bedre
end den anden (den eneste umiddelbare hypotetiske situation jeg kunne
forestille mig ville blive diskuteret).