[ubuntu-dk] IRC møde d. 7 og eu-valg

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Man Jun 1 22:21:50 BST 2009

2009/5/30 Michael Jensen <eee at soundpartner.dk>:
> sorry men jeg syntes det er noget fis at begynde at flytte møderne
> grundet et ligegyldigt valg...

Hej Michael (og andre)

Det var ikke for at gøre tingene mere besværlige at jeg foreslog at
flytte mødet. Men erfaringsmæssigt er det svært nok at få folk til
møderne. Når vi så skal diskuterer noget så vigtigt som Ubuntu Live!
9.10 syntes jeg det vil være synd hvis for mange mennesker vil være
forhindret. For mig personligt passer d. 7 dårligt - så vidt jeg har
forstået så er der et par andre der er forhindret den dag. Yderligere
mistænker jeg at afstemningerne kunne få yderligere til at blive væk
om søndagen. (Det er ikke til at vide, men det er mit gæt.)

Du var med til at få vores sidste Ubuntu Live! på benene i den sidste
tid op til april, og jeg håber du vil være med til at gøre det næste
Live! arrangement endnu bedre. Hvis du vil det, men ikke har tid
lørdag, så syntes jeg vi skal holde fast på søndag d. 7. Men hvis du
også har tid om lørdagen, så ville jeg frygtelig gerne flytte mødet en
enkelt dag - simpelthen fordi jeg tror vi på den måde kan få flere til
at dukke op.

Mvh.
Søren