[ubuntu-dk] Vedtægtsarbejde og næste IRC-møde

christian arvai chr.arvai.ubuntu at gmail.com
Man Jun 1 10:24:54 BST 2009

Nu var jeg jo en af dem som oplevede lidt uklarhed vedr. betaling af
kontigent (og ja jeg ved godt at jeg bare skulle have betalt tidligere).

Det bør tydeligt fremgå at man først er medlem og må stemme, NÅR pengene er
registreret på foreningens konto og at det ikke er selve betalings
tidspunktet for indbetalingen som er gældende.