[ubuntu-dk] Oplæg om licenser

Christoffer Kiilerich Nielsen eitreach at gmail.com
Fre Jul 24 16:48:47 BST 2009

Hej folkens.

Jeg må desværre konstatere at jeg ikke kan håndtere alle de opgaver jeg har
påtaget mig, så jeg vil gerne give én videre, som jeg ved vil få et bedre
resultat af den grund.

Jeg skulle have lavet et oplæg omkring licenser på mailinglisten - et nyt,
men jeg kan simpelthen ikke overskue både at skulle sætte mig ind i de
omtalte licenser, fikse det ny Ubuntu Danmark, og et andet designprojekt jeg
har gang i. Jeg synes licenser er komplicerede nok i forvejen, og hvis jeg
skulle igang med det også, ville det ende skidt, er jeg sikker på.

Derfor håber jeg en af I andre vil være behjælpelige med at overtage dette,
så vi kan få en diskussion igang omkring emnet.

Mvh.
En HTML-vedhæftning blev fjernet...