[ubuntu-dk] Kommer muligvis ikke til mødet

Sakse Dalum don.s at yodanism.org
Ons Jul 1 12:39:03 BST 2009

Hej liste,

Bare til orientering:
Der er en vis chance for, at jeg ikke kan komme til mødet søndag d. 12
(hvor der bl. a. skal diskuteres/stemmes om licenser). Årsagen er, at
jeg er på ferie med min mor, og at hun har fået en betændelse i
øregangen, der gør, at hun ikke kan flyve. Derfor dækker
rejseforsikringen, at vi bliver - og jeg kan selvfølgelig ikke sige nej
til at bruge 5-6 (måske flere) dage på et lækkert hotel i Grækenland med
alt betalt - helt gratis.
Problemet ligger i, at jeg muligvis skal flyve hjem den søndag, og
derfor ikke kan have internet. Hvis jeg ikke skal flyve, eller er kommet
hjem, så er det intet problem, men jeg tænkte, at jeg alligevel ville
informere jer, bare for god ordens skyld.

- Sakse "Don S" Dalum