[ubuntu-dk] Nybegynder

Jan Sommer jas at lasg.dk
Ons Jan 28 16:58:07 GMT 2009

ons, 28 01 2009 kl. 17:35 +0100, skrev Michael Jensen:
> er der forøvrigt nogen der ved hvad der sker når en mail afsendt ca kl
> 12,30 først kommer frem ca 5 timer senere?

Hejsa.
Ja så er den forsinket :-)
Spøj til side. Jeg tror at en mail kan komme mange servere igennem inden
den når til modtageren. Hvis der så i disse servere er ventetid
(opdateringer, nedbrud, indlæsning af BackUps eller hvad der måtte
være), ja så forsinkes det hele.
Isp'erne kan sagtens have masser af fejl at bokse med. Kludder i deres
Spamfiltre o.s.v.
/jas