[ubuntu-dk] (udkast til) Regnskab for 2008

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Fre Jan 23 16:34:33 GMT 2009

fre, 23 01 2009 kl. 15:31 +0100, skrev Søren Bredlund Caspersen:
> Vi prøver igen - .pdf filen blev vist fanget, og så var der jo ikke
> meget regnskab over det.

Det ser jo ud til at vi har et fornuftigt regnskab. Jeg har dog valgt at
komme med et alternativ til hvordan det kunne se ud.

Jeg kunne dog godt tænke mig at udgifterne var lidt mere specifikke,
bl.a. hvad de var brugt til. Lige denne gang er det vist ikke noget
problem, da alle pengene mere eller mindre er blevet brugt til
releaseparty (jeg har ikke styr på det, så det skal bare ses som et
forslag til hvordan det kunne se ud).

Derudover, så har jeg tilføjet en masse fluff, der i bund og grund skal
gøre det nemmere at se om tallene passer sammen. Jeg ved ikke om det
hele er nødvendigt, f.eks. det at der skelnes mellem kontant- og
kontobeholdning.

Nu er der sikkert en vis risiko for at min pdf også bliver fanget -
Søren skulle dog få den - så jeg har lagt den et midlertidigt sted:
http://kjoller.eu/stuff/udkast-2.pdf

Søren: Hvis du kan bruge det til noget, så sender jeg dig gerne
regnearket.