[ubuntu-dk] Guides og HowTo's

Thomas D Dahlmann domingo at domingo.dk
Søn Jan 18 15:58:46 GMT 2009

Hej

Det er måske også en god idé at fremhæve, at en wiki jo har
versionsstyring indbygget (normalt, jeg har ikke kigget så meget på
Ubuntu-dk's). Det betyder at man enkelt og effektivt kan komme tilbage til
den tidligere udgave, hvis det er noget vås, som er blevet skrevet på en
artikel.

Jeg ved ikke hvordan Ubuntu-dk wiki'en bliver sat op rettighedsmæssigt,
men kan man ikke lave områder, hvor kun forfatteren har edit rettigheder,
og man kun kan tilføje noter?

Personligt ville jeg ikke kunne overleve uden en wiki, det er bare et drøn
stærkt værktøj. Jeg kan dog også godt forstå Christians behov for et
diskussionsforum, da en wiki ikke egner sig til "diskussionsindhold".

/Thomas
http://wiki.lnxgeek.org
Go Ubuntu!!