[ubuntu-dk] Workshop i Århus

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Ons Jan 14 19:18:24 GMT 2009

Great, så står den på bug-arbejde lørdag den 21. februar kl. 11.00 i
Prosas lokaler (der vi afholdte release party i april):
http://findvej.dk/M%F8llegade9,8000

Vi vil MEGET gerne have en seriøs håndsoprækning fra de som kommer, og
de som måske kommer.

Derudover er vi så heldig, at der netop den weekend er Global Bug Jam,
så en masse folk verden over sidder og gør det samme som os. Så tag og
følg med på IRC på #ubuntu-bugs den 20-22. februar.

Læs også meget gerne dokumentation på https://wiki.ubuntu.com/BugSquad,
som vi alligevel vil kigge på i fællesskab, når vi kommer dertil. Vi er
MANGE som ikke har styr på det her med bug arbejde i Launchpad, så vær
ikke nervøs hvis du ikke synes du ved så meget om det. Det gør vi heller
ikke! :P

Mød op, hav det sjovt - det er det, det går ud på! :)

Martin