[ubuntu-dk] Ophavsret på IRC, follow-up

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Ons Feb 11 09:51:25 GMT 2009

ons, 11 02 2009 kl. 10:34 +0100, skrev Christoffer Kiilerich Nielsen:
> Derfor håber jeg at det kan tages i opløbet, sådan at det ikke bliver
> hverdagsemner. Det ville være en skam hvis det blev normen, og at det
> var hvad vi bliver kendt for, og overskygger vores egentlige formål.
>
> Mvh.

Nu er det ikke fordi jeg synes at der skal tærske langhalm på det her,
men jeg synes at det ville være lige så ærgeligt (hvis ikke mere) hvis
ubuntu-dk-* kanalerne blev kendt for at blive styret som en politistat,
hvor den mindste overtrædelse følges op af en overhaling (overdrevet i
forhold til dette tilfælde, jeg ved det godt). Vi skal også være IRC for
human beings. Jeg opfordrer bare til lidt pædagogik og tolerance. (/me
danser rundt på blomstermarken og ryger en kæmpe ... vandpibe?)

mvh
Niels