[ubuntu-dk] Udviklingsspecific kanal?

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Tir Feb 3 20:00:04 GMT 2009

Der er indtil videre 7 som har meldt sig på wiki'en til at møde op til
bugjam arrangementet i Århus den 21. februar - vi vil gerne have flere
endnu: http://wiki.ubuntu-dk.org/BugJam/Februar-09 :)

Og ellers mødes vi også fra fredag den 20. februar til den 22. februar
på #ubuntu-nordic-dev, hvor vi vil arbejde med bugs online.

Martin