[ubuntu-dk] cd'er

Anders Jerlöw andersjerlow at gmail.com
Ons Apr 22 16:11:50 BST 2009

Hvornår kommer der cder fra Cannonical ( jeg skal holde oplæg for mit
arbejde om ubuntu og open source) så det ville være fedt at have nogen med
til hand outs ( jeg har allerede delt 50 ud via intranet opslag)

Er der nogen der har nogen tjeklister over emner man bør gennemgå i et
oplæg, eller slides til præsentationer som man kunne låne til inspiration?

Zenmester