[ubuntu-dk] OpenOffice-konference i Odense d. 30 april

Christoffer Buchholz christoffer.buchholz at gmail.com
Man Apr 13 15:33:50 BST 2009

Ja, som jeg allerede har udtrykt, så er jeg også klar på at tage afsted. Det
eneste minus er at jeg ingen erfaring har med sådan noget, men erfaring skal
jo også komme et sted fra:)
Jeg bor ydermere i Nyborg, så det er næsten derovre jo, så der ville ikke
være brug for nogen økonomisk støtte.

--
Chris Buchholz
http://www.chrisbuchholz.com/