[ubuntu-dk] Loco som forening.

Daniel Skov Klejnstrup danielklejnstrup at gmail.com
Tor Sep 4 11:57:37 BST 2008

2. sep. 2008 13.08 skrev Andreas Wenning <mail at awen.dk>:
> Der skulle selvfølgelig have stået Daniel. Velkommen Daniel!

Tak tak!

Jeg har tit følt at Kubuntu stod lidt i skyggen af Ubuntu - og ikke
været klar over hvorvidt Kubuntu var bredt "accepteret".
Jeg har prøvet både Gnome og KDE, og må sige at jeg føler mig mest hjemme i KDE.

Ét af foreningens formål er velsagtens at lave nogle udadvendte arrangementer?
Jeg har forgæves forsøgt at stable et gågade-arrangement på benene i
sammenhæng med festugen (2006, 2007 og nu 2008) her i Århus.

Bliver det registreret hvor folk bor, når de melder sig ind i
foreningen? - Det ville gøre planlægning m.v. noget nemmere.

Hvor mange *ubuntu-folk er der mon i Århus?

Jeg har iøvrigt domænet kubuntu.dk - som jeg desværre ikke får holdt
opdateret - nogen gode idéer til indhold? (Jeg sigter primært efter at
lave en side der kan trække nye brugere til.)

> Mvh Andreas
> --
>  ,-€.  Kubuntu Linux
> €    ; http://www.kubuntu.org