[ubuntu-dk] Sidste småting

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Fre Okt 24 18:50:16 BST 2008

Jeg har nu Mads's flyer / plakat liggende på mit bord trykt i A3, A4
og A5. Den ser rigtig flot ud!

Men det er jo begrænset hvor mange der ser den når den bare ligger i
min stue! Jeg håber selv at komme ud i løbet af weekende eller måske
mandag og sætte nogle plakater op på uddannelsessteder og sprede nogle
flyers.

Men jeg kan jo ikke nå at dække hele byen - så hvis der er andre der
har tid i løbet af weekenden / ugen så ring eller skriv, så vi lige
kan få koordineret overdragelsen af et par eksemplarer. Det svinger
lidt hvornår jeg er hjemme, men ring i forvejen, så finder vi på
noget.

Mvh.
Søren
mobil: 5194 6954