[ubuntu-dk] Ubuntu-caps

Niels Kjøller Hansen niels at kjoller.eu
Tor Okt 23 13:10:39 BST 2008

2008/10/22 Kenneth Nielsen <k.nielsen81 at gmail.com>:

> Jeg synes det er en god ide og kunne godt tænke mig en i farve.
> MVH Kenneth Nielsen

Jeg har snakket med Bæk Tryk, og de kan desværre ikke lave dem med
tryk henover syninger og slet ikke med vinkelskift, som det ville være
med logo halvt henover skyggen. Så de ville se mere ud som her:

http://kjoller.eu/stuff/ny-cap.jpg

Hvis man bestiller 10 bliver prisen 90 kr stykket inkl moms og porto.
Der er ikke noget problem i at lave forskellige farver caps, hvor
khaki og sort nok er dem der passer bedst. Man kan også få i oliven og
navy.

Prisen er desværre lidt højere end forventet (f.eks havde jeg ikke
lige tænkt moms og porto ind). Jeg kunne personligt stadig godt tænke
mig to (én til mig, og én som julegave til en kammerat). Er Kenneth
stadig på? Og hvad med Ubuntu Live-teamet? Jeg synes at det lød som om
de ville kunne lave det tids nok, men jeg ved ikke hvor langt I er med
jeres andet swag, og om det overhovedet falder i jeres smag?

mvh
Niels