[ubuntu-dk] Money money money

Daniel Skov Klejnstrup danielklejnstrup at gmail.com
Tor Okt 23 01:33:06 BST 2008

Mht. USB sticks, og andet "hardware" - så slå lige bremsen i et sekund.
Jeg arbejder i Elektronik Lavpris i Århus (www.elav.dk) hvilket giver
mig mulighed for at handle til indkøbspris.
Vi har normalt ikke USB sticks, da prisen ændrer sig konstant, men
tager dem gerne hjem (det tager normalt 3 uger, så det er næppe
interessant denne gang)

Mht. t-shirts og bannere, kan jeg tilslutte mig forslagene om at lave
den "generic".