[ubuntu-dk] Flyers!

Carsten Agger agger at c.dk
Tir Okt 21 06:56:48 BST 2008

tir, 21 10 2008 kl. 07:09 +0200, skrev Søren Bredlund Caspersen:
> Hej alle
>
> Så har mads lavet en ny flyer / poster.
>
> Se http://dl.getdropbox.com/u/175241/8_10posters.pdf
>
> Der er også .jpg versioner, men de kan ikke sendes direkte til listen
> da de fylder for meget. Jeg ligger dem op et sted i aften og smider et
> link.

Ser fremragende ud. Bare én ting - "Stenbukkens frisættelse"? Lyder ikke
godt, synes jeg. Det ville være bedre med "Stenbukken sættes fri" eller
måske "Stenbukken slippes løs", hvis man vil have en lignende joke -
"frisættelse" lyder kompliceret og som en dårlig oversættelse fra
engelsk, synes jeg.

Det øvrige er OK og rent grafisk er den fremragende.

hilsen Carsten