[ubuntu-dk] Sammendrag af ubuntu-dk, Vol 41, Udgave 7

Mads Chr. Olesen shiyee at shiyee.dk
Søn Okt 19 21:14:46 BST 2008

fre, 17 10 2008 kl. 17:50 +0200, skrev Lasse Havelund:
> Man kunne tage kontakt til Aalborg Universitet. Cassiopeia, som deres
> institut for datalogi så pænt hedder, har nogle utroligt fede
> lokaler. :)

Jeg går på "Cassiopeia" til dagligt. Bygningerne er rigtig fede.

Jeg vil næsten garantere at vi kan låne lokaler. Der er både et
auditorie med plads til ~150 personer, samt en hel del mindre lokaler.
Vi har også en kantine, som vi måske kan overtale til at lave
mad/lettere anretning.

Jeg skal bare bruge en dato, så snakker jeg lige med de rigtige folk.

--
Mads Chr. Olesen <shiyee at shiyee.dk>
shiyee.dk