[ubuntu-dk] Sammendrag af ubuntu-dk, Vol 41, Udgave 7

Jesper Jarlskov jesper at jarlskov.dk
Fre Okt 17 20:56:19 BST 2008

Jeg synes at det giver rigtig god mening at lave en øst-vest fordeling,
så det hver anden gang er i øst, og hver anden gang i vest. Det vil også
automatisk lade LTS releases skifte placering hver gang, da der er LTS
release hver tredje gang :-)
Om det så lige skal være i Odense, Ålborg eller hvad, det nu kunne være
skal jeg ikke sige. Personligt ville jeg foretrække Odense, men det er
fordi jeg er så pisse doven og ikke gider rejse så langt :-P

Jesper Jarlskov