[ubuntu-dk] Release Party / Ubuntu Live til april

Carsten Agger agger at c.dk
Man Okt 13 21:41:52 BST 2008

> Det ville betyde, at vi dels kunne begynde på det følgende
arrangement
> lige så snart det næste er slut. Og dels så kunne vi allerede på
dette
> Ubuntu Live arrangement, når vi nu alligevel snakker med alle folk,
> allerede der begynde at snakke om gode ideer, ønsker, og alle mulige
> andre ting. Fysiske møder giver bare noget ekstra.
>
> Samt ikke mindst lave det til en fast procedure at vi umiddelbart
inden
> et Ubuntu Live arrangement beslutter lokationen for det næste.

Jeg synes, det lyder som en fin idé. Det vil jo så vise sig, hvordan det
fungerer i praksis - om kravet om en tidlig beslutning er upraktiserbart
eller giver urimelige begrænsninger, mener jeg.

Men som udgangspunkt mener jeg, det er en god idé. Så kan stedet (og
måske tidspunkt?) annonceres allerede på den aktuelle Ubuntu Live, og
det kan også stimule både begejstringen og fremmødet til den næste.

PS: Jeg kender godt denne her artikel:

http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html

... men kunne vi ikke alligevel få sat Reply-To til listen? Jeg glemmer
det altid, og så må jeg sende to gange ...
--
http://www.modspil.dk
http://www.modspil.dk/wordpress