[ubuntu-dk] ubertha på #ubuntu-dk

Kenneth Nielsen k.nielsen81 at gmail.com
Fre Nov 28 08:43:28 GMT 2008

27. nov. 2008 22.03 skrev Carsten Agger <agger at c.dk>:

> Kan man bruge regulære udtryk? For så kunne man have "?" + "mellemrum" +
> "ikke-tom tekst" som markør - i vi/vim ville det blive noget i retning
> af:

> ... og så er man ikke afhængig af at have noget så forholdsvis langt som
> "?spørgsmål" i starten

Visse irc-klienter kan sikkert godt, men jeg tvivler på at det er ret
mange og jeg ville godt beholde det sådan, at alle har muligheden for
at "lytter" efter spørgsmål i #ubuntu-dk. Derudover så kan jeg altså
virkelig ikke se at det at skrive "?spørgsmål" skulle være så stort et
problem.

MVH Kenneth Nielse