[ubuntu-dk] ubertha på #ubuntu-dk

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Ons Nov 26 18:58:50 GMT 2008

Det er skidt, fordi folk har IRC klienten op til at bippe, når nogen
skriver "?spørgsmål". Hvis man sætter triggeren til ? eller ??, så vil
man få et bip hver gang nogen inkluderer ? eller ?? i deres sætning:
"Jamen hvorfor er det sådan??" - beeeep.

Kombinationen "?spørgsmål" ses aldrig i en almindelig sætning. ;)

Martin