[ubuntu-dk] Temasang til ubuntu-dk podcast

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Tir Nov 25 02:10:22 GMT 2008

man, 24 11 2008 kl. 20:04 +0100, skrev Martin Pihl:
> Heh, det lyder sgu meget fedt. Der er noget med mixingen mellem de
> forskellige præsentationer, som ikke er så god, og du snakker alt for
> hurtig - men det er jo også bare version 0.01 ;)

Tja, mht. mixningen, så crashede Jokosher for mig ca. 14 gange under
indspilningen, så jeg har ikke siddet og fikset så meget med det. Og
jeg synes derudover egentligt at det lyder udemærket, men det kan godt
være at det er lidt for meget stereo.

Jeg ved ikke hvad vi har af udstyr til indspilning, men det ligger nu
også længere ude i fremtiden. Jeg har et fire-kanals interface, men kun
to mikrofon-preamps og en enkelt mikrofon. Derudover lægger jeg gerne
lejlighed til indspilningen.

For at få en ordentlig diskussion igarg synes jeg næsten at vi skal være
minimum tre værter - hver gang. Så folk, meld jer gerne til!

Mht. talehastighed, så ved jeg ikke hvad jeg kan gøre ved det. Jeg kan
godt prøve at tale langsommere når vi kommer til det, men jeg er lidt i
tvivl om det kan lade sig gøre uden at lyde som om jeg generelt er
'langsom' :)

mvh
Niels