[ubuntu-dk] Temasang til ubuntu-dk podcast

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Man Nov 24 19:04:23 GMT 2008

Heh, det lyder sgu meget fedt. Der er noget med mixingen mellem de
forskellige præsentationer, som ikke er så god, og du snakker alt for
hurtig - men det er jo også bare version 0.01 ;)

Sangen er egentligt også meget fedt. Lidt fjollet og lallet på en måde,
uden at være useriøs, men også meget tjubang og energi. Thumbs up herfra :)

Martin