[ubuntu-dk] Temasang til ubuntu-dk podcast

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Man Nov 24 13:34:35 GMT 2008

Jeg havde lidt søvnproblemer i nat, så jeg sad og stenede Jamendo, og
faldt over en sang der IMO ville være god til en temasang til podcast.
Jeg har prøvet at lave en slags test ved at indspille en intro til et
fiktivt sjov:

http://kjoller.eu/stuff/ubuntu-dk-podcast-test.mp3

Hvad synes I? Den skal selvfølgelig mixes bedre - især slutningen bærer
præg af at sangen fortsætter, men sangeren begynder at synge (på
italiensk) umiddelbart efter, så det hører ikke rigtigt med.

For at overholde CC-licensen kan jeg oplyse at der er tale om Bandet
Talco med sangen "Tortuga" fra albummet "Combat Circus" (der derudover
er ret fedt).

mvh
Niels